tisdag 28 maj 2013

så många måsten

Hej där. Jag har precis landat med fötterna i Sverige, hämtat min hund, myst med mina andra fyrbenta och sambon har placerat baken i soffan - så som det ska vara. Eller ja, sambo å sambo.. Han är ju mer än så serrni - den där fina karln som jag inom en snar månad har eget hus ihop med ;-)

Så småningom ska ni få en bildbomb här, jag lovar - även fast det på sin höjd är två personer som kikar in här. Men jag hoppas ändå att det ska vara roligt att kika igenom, Bulgarien var så mycket bättre än jag kunnat föreställa mig! Oerhört vackert, trevlig befolkning och ett väder som jag skulle döda för (inte riktigt, men kanske offra en veckas tv-tittande för då och då). Jag har läst trehundrafemtio böcker, gråtit och skrattat som en gris till dem, pussats, ätit god mat, åkt buss, köpt salt- och pepparkar, badat och solat!

Snart får ni se den där bildbomben - men än dröjer det lite ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar