lördag 4 maj 2013

solbrun hy å kantareller

Veckan som gått och helgen som är har jag spenderat i skolan, Valborg var jag hemma hos Joline med Daniel, Maria och Isak - Jolines lillasyster Sigrid var också där och förgyllde min tid. Vi grillade, drack vuxensaft, spelade sällskapsspel och jag kan säga att jag njöt av sällskapet - att komma hemifrån och bara få vara med folk jag tycker så där stört mycket om. Ni är bra fina ni, det vet ni väl?  
 
Sigrid var där, fina unge! 



Å jag körde osminkat..

Världens bästa Daniel var på plats 

Hela skaran! 

Joline, världens bästa vän. 


Grilla grill grill

Å så en bild från igår när jag, Daniel och Isak bestämde oss för att köra lite 
utekäk och godricka! 

1 kommentar:

  1. Saknar dig min finaste <3
    Kom hem med dig snart, så att du kan dra allt roligt ni gjorde i Bulgarien. Som sagt, saknar dig massor. <3

    SvaraRadera