måndag 22 april 2013

Hushushus!!

Ja som ni vet så var vi och kikade på ett hus idag, helt fantastiskt var det - sovrummet var lite för litet, men med fyra rum och kök, gillestuga, garage och stora förråd + världens bästa trädgård kan det inte bli annat än bra. Så det första Adam gjorde när han kom hem var att ringa sin bank, men såååå klart hade de stängt bara tjugo minuter innan så det var lagom kul.

Aja nog om hus, jag ska även på anställningsintervju - i Mjölby kommun. Dag är ännu inte bestämt, men de vill att jag kommer in i varje fall! Det känns skönt, har ju preliminärt sagt ja till Ödeshögs kommun om jag får jobbet inom hemtjänsten som jag vill ha, istället för på golvet. Vi får se helt enkelt, helst av allt vill jag ju ha ett jobb jag trivs med men också nära hem.

Så hus och jobb på samma dag, sen har jag även fått erbjudande om att jobba på lördag, 0800-1700, å så som min ekonomi ser ut kan jag inte säga nej. Så Adam får nog åka in själv och hämta pengar till Bulgarien som vi egentligen hade planerat. :-)

Gymmet idag bestod iaf av 60' aerobic, 30' core, 30' rygg och 60' box, så vart ett rejält pass och nu har jag klunkat i mig en proteinshake. Ska även käka casein till kvällsmat så jag blir mätt i magen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar