torsdag 18 april 2013

pms å allt annat jobbigt

Har varit hemma från skolan tre av fyra dagar den här veckan, dels pga inställda lektioner och idag för att jag försov mig och vaknade med mensvärk från hell. Jag ska inte till skolan imorn heller, jag har ingen ork och ingen lust. Helst av allt vill jag bara hoppa av allting - men med 55 dagar kvar till studenten är det svårt att inte hålla ut.

Om man bara kunde snabbspola några år, tills att jag är färdigutbildad SYV, tills jag har en bebis på g och tills jag har råd att köpa in mig i huset Adam ska köpa. Bara hoppsflopps.. Men men, det är väl vägen dit som ska vara den bästa. ÅÅåååååh.. vad det är förbannat tråkigt att vara 19 - en värdelös ålder.

Jag har i varje fall sökt lite jobb idag, även om jag har mitt semestervik. på kommunen så vill jag gärna ha något att se fram emot efter sommaren och speciellt ett av de jobb jag sökte idag tror jag kan bli perfekt.

Nej usch, jag bara tjatar, men om en timma blir det gym och sen hem å sova. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar